خسته ام...

 و تو تنها خنده هایم را دیدی...

نه فقط تو .... او ... آن ها... آن ها ... آن ها....

لبخند روی لبانم ... شوخی هایم ... هیچوقت نتوانستم شبیه دیگری باشم ... خانم باشم ... آرام باشم ... آهسته سخن بگویم ... همیشه خنده ... همیشه شوخی ... همیشه مرفه بی درد ... من را ببخش که آنطور که باید باشم نیستم ... تو ... او  ... و آن ها همگی خنده هایم را دیدید ... همگی با من خندید ولی... هیچکدام درکم نکردید ... شوخی می کردم تا از منجلاب بدبختی، خودم را به بیرون بکشم ... از خستگی یک عمر به پایان رسیده ... از یک سر درد همیشگی ... خیلی خسته ام...



نظرات شما عزیزان:

دنیای این روزای من
ساعت8:34---25 خرداد 1391
دقيقا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, | 20:49 | من |